minnosunannesi00001 Erkenden Kelime söylemesi neden bu kadar önemli? Ben 3 yaşına kadar hiç konuşmamışım. Annem doktora götürmüş, biz seslendiğimizde dönüp bakıyor, dediklerimizi yapıyor ama hiç konuşmuyor demiş. Doktor kontrol ettikten sonra yaramazlıktan konuşmuyor korkmayın demiş. Ve 3 yaşımdan sonra bi anda her şeyi konuşmaya başlamışım. Tek problemi kelime söylememekse bu kadar kafaya takmayın.