byzzyb bizde de vardı doktorumuz kız bebeklerde yapışıklığın östrojen azlığından kaynaklandığını bunun çok normal olduğunu söyledi açılana kadar her alt değiştirmede iki parmağımızla güçlüce dudaklardan sağa ve sola ayırmamız gerektiğini söyledi kullanılan kremlerde östrojenli oluyormuş o yüzden hemen önermedi siz ayırmaya devam edin dedi her kontrolde bakarız eğer gelişme olmazsa krem deneriz dedi ve biz her alt değiştirmede bunu uyguladık yaklaşık 1-1,5 ay gibi bir süreçte kendiliğinden açıldı şu an hiç bir sorun yok çok şükür içiniz rahat olsun yani her alt değiştirmede bunu uygulayın 👌