Bebeğim 8 aylık ve son 1 aydır sürekli kabız kızlar ya herşeyi deniyorum patates pirinç muz vermiyorum hoşaf veriyorum kayısı ve üzüm hoşafı elma armut incir püresi bir gün iyiyse bir gün kötü kaka yaparken ağlıyor ve sert yapıyor. Ne yapacağımı şaştım aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı nolur yardımcı olun ya 😫😫😫