ipekvera busraalanya benim kızım da 2 aylık. Aynı durum bizde de var. Normalmiş. Büyükdükçe günde 1 kere yapıyormuş. Biz de mamayı değiştik ondan mı diye düşünüyorduk.
busraalanya slnrcn bio Gai kullandım fayda etmedi dün gece hiç durmadı bir yeri ağrıyor hani ağladı hep
busraalanya sema_068 benm kızım kullanmıştı mama hiç gaz yapmadı sma kullandık oğlan anne sütü alıyor çok gazlı işte hatta alakası var mı bilmiyorum aman ağladığında mama yapıyorum bir ölçek içmiyor ağzına yavaş yavaş sıkıyorum yutuyor kaka yapıyor 🤷🏻♀️