Merhaba anneler , benm bebeğim haftaya 2 aylık olacak kakasını yaparken zorlanıyor ıkınıyor ağlıyor cıvık vıcık kaka yani niye bu kdr ağlayıp ikiniyor anlamadım normal mı acaba ? Birde çok sık kaka yapmıyor artık gece emdiğinde yapmıyor , gün içinde bir yada iki kere akşam olduğunda sıkıntısı başlıyor akşam yapıyor bir iki defa da . Normalde daha küçük neredeyse her emmede yapması gerekmez mi ? Sesli yapıyor birde gürültülü