balarisi_2019 gözlerinin etrafında beyaz halka olması katarakta işaret doğumsal katarakt olduğu zaman da gözlerinin görmesi keskin olmadığı için uzaktaki bir şeyi takip edemez. Bir de ışığa karşı tepki veriyorsa görmesini iyice azalttığı içindir. Bence hemen bir göz doktoruna başvurmalısınız erken teşhis önemli oluyor bu gibi durumlarda yoksa ileride gözden gelen bir sinyal olmayınca beyin onu işe yaramaz bir organ olarak görüp Görme duyusunu yok edebiliyor. İleride geçecek dediği şey de doktorumun pigmenti yerine geldikçe gözlerinin dans etmesi duracak dedi biz ona farklı cisimler verip Onlara odaklanmasını sağlıyoruz. Ve gözlerini sabitleyebiliyor bu nedenle ikinci kez görmeyi öğreteceksiniz olayı bundan çıkıyor. Yoksa ışığı kırıyor görmesinde problem yok ama odaklanmayınca üç boyutluluk kazanamıyor.