Evet bu ne diye sorabilir siniz. Bende ilk defa duymuştum başımıza gelmeyene kadar bilmiyordum. Gökçenim iki aylık olduğunda göz teması kurmuyor neşen takip etmiyor bizi tanımıyordu erken diyenleriniz olacak bende ikinci bebeğim olmasaydı öyle derdim ama ne yazık ki şüphelerim doğru çıkmıştı iki aylık beneğime nöroloji doktoru nistagmus tanısı koydu. Anestezili Beyin MR’ı çektirdik Bahçelievler Medical Park’ta. O sırada Sadi Konuk AEH. Göz doktoru göz sinirleri gelişmemiş deyip bir sürü test yaptırmamız gerektiğini söyledi dünya başıma yıkılmıştı Nörolojik de olabilir dedi gözler görmediğinde de olabilir. Tabi ben bununla kalamazdım gittim internetteki bütün siteleri deştim diyebilirim göz doktoru Ali Şefik Sanaç Adını gördüm çok iy dedikler Profosörlerin hocası Bu işin duayeni diyorlar ama Ankara’da. Oraya gittim. Aldım randevuyu Doç. Dr kadriye Ganım yanımda Eğitim görüyormuş onunla birlikte baktı ve hiçbir şeyi yok dedi, gözlerindeki renk pigmenti eksik albinizm değil ama sadece ileride düzelecek siz ona görmeyi ikinci kez öğreteceksiniz dedi o an ki sevincimi size şu anda yazsam aktaramam. Şu anda kızım 4ay 21 günlük ve gözlerindeki titremeleri azaldı ve otuz saniye sabit bakabiliyor bana. Daha sonra kendini kasması ve kafasını benden uzağa attığı için Nöroloji doktoruna gittim ve ona da gelişimsel özellik normal dedi. Şu anda çok iyiyiz sizde de bu tarz göz problemleri varsa hiç beklemeyin derim çünkü biz otizm vs diğer kas hastalıklarından şüphelendik internete kalsa en kötüsü var neyse ama yine de çıkabilirdi aksatmayın derim gelin konuşalım sizin bebekleriniz nasıl?