ipeksiiimom benim ilk 45 gün anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Bi ara 3 damla birden önerdi doktor. Probiyotik, bitkisel damlalar ve sap simplex. 10’ar damla kullandık 15’e çıkardı ama kızımın ağlamaları hiç kesilmedi en son kolik olabilir dedi. Şuan 3 aylık yine gazı çıkmıyor ben masaj yapmadan ama kriz yok en azından