Merhaba kızlar ben şimdi eczaneden gaz damlası aldım ama doktor tavsiyesi üzerine falan değil çevremden duyduğum için. Damlanın adı Sab simplex kızım 4 haftalık ilk doğduğunda vücudunda beslenemedigi için sodyum yüksek çıkmıştı şimdi de damlanın prospektüsunu okudum içerisinde sodyum varmış acaba bi zararı olur mu böyle bi durum yaşayıp kullanan var mı ???