Bence kızlar daha cazgır oluyorlar kimse kızlar uslu demesin 😅 bide ben herşeyi bir yerden öğrendiklerini sanmıyorum çünkü kızımda elinden birşeyi alayım istediği olmasın kendini yere atıyor şimdi bunu birinden öğrenmedi. Benimkide hem vuruyor arada ısırmaya çalışıyor bide aşırı derecede saçımı çekiyor bazen kendi saçını çekiyor emerken saçımla oynuyor oynasa sadece tamam çekip koparıyor zaten dökülüyor elinden aldığımda daha hızlı hırslı çekiyor 🤦🏻♀️Daha bu yaşta bu hırs bu inat nerden geliyor anlamadık bizde 12 aylığız