3 gün oldu 1 yaşına gireli ama 2 hafta önce gösterdi etkisini. Kendini yerlere atmak, durduk yere aglama krizleri,memeden ayrılmama, kucaktan 1 saniye inmeme,çimdikleme,vurma, her istediğini ağlayarak yaptırma. 1 yaş hep böylemi geçiyor yaaa gerçekten oturup ağlayacağım bende😪😪