MelekTF Betelgeuse_ ön haşlama yapmakta amaç gazını çıkarmaktır, Kimyon ekleyebilirsiniz yine gazı olur ama çok fazla olmaz diye düşünüyorum
ceriio Betelgeuse_ sadece geç pişer biraz da gazi olur belki çünkü ben ıslatıp sonra haşlıyorum sonra yemeğini yapıyorum tek fark biraz geç pişer diye düşünüyorum bir de dediğim gibi gazı olabilir ona da kimyon falan atabilirsin
tubasd Betelgeuse_ benim bildiğim nohutun suyu dökülmez zaten bütün hepsi suyuyla gider akşamdan ıslatıp sonra pişirmek daha iyi suyuyla gitmez herşeyi
Muhammed-eren Gryffindor islamadan nasıl pisiriyorsunuz nohutu akşama yapacagimfa düdüklüde mi pisiriyorsunuz
Gryffindor Muhammed-eren Hiç ıslatmadan yapmadım genelde akşamdan ıslatırım yeterli olur. Ama önden haşlayayıp düdüklüde pişirebilirsiniz.