Kızlar nohut yemegi yapıyorum dünden islatmistim. Bugün de yemeğini yapıyordum her şeyi koydum bıraktım pişmeye ve önceden haslamadigimi hatırladım. Oğluma dalmistı aklım onla uğraşmaktan önceden haşlamayı unuttum. Normalde haşlanıp suyu dökülüyor ya ondan. Şimdi napicagimi bilemedim. Su an pişiyor yemek gibi. Suyunun bir zararı olur mu? Napmaliyim sizce?