zumra2 kusura bakmayın mesajınızı görmedim bi sıkıntı yok kızım şuan yürüyor koşuyor hiçbir tedvi uygulanmadı sadece takip edildi bacak kısalığına gelirsek te net bir bilgim yok ama düşünürsek iki bacakta aynı boyda olmalı 1 cm bile kısa olsa topallama olur bebeğinizin bacaklarını yan yana tutup ölçüyorsanız onuda yapmayın oda yanlış zarar verirsiniz bende ölçüyodum birleştirmiyodum ama işaretliyodum veya yatırıp tabanına düz bişey koyuğ ölçmeye çalışıyodum o kadar takmıştım ki her ölçtüğümde de sanki biri daha kısa geliyodu gözüme ama öyle değilmiş tamamen psikolojik evhamlı olduğumdan bana öyle geliyomuş sizde bi kısalık farkı görüyosanız kesinlikle ondandır çok şükür kızım yürüyor koşuyor çıkık diyebilmemiz için bariz bi boy farkı oluyomuş bacaklar arasında yani varmı yokmu diye acabaya düşüyosak çıkık değildir korkmayın ❤️