zumra2 açısı sınıra çok yakın düzelicek rahat olun bende böyleydim doktorum bebek bunlar büyüyüp gelişicek tamamlıycak dedi yani bu açı olayı ortalama bişey her çocuk o ayda aynı olucak değil bende sürekli bacaklarını ölçüyodum gözle görülür bi kısalık yoktu ama kafayı yiyordum 10 aylıı olana kadar ayaklarının üstüne dikilttrmedim bile çocuğu herkes yürüyemiycek ayağına bastırmıyosun basmayı bilmiyo geç yürüycek dedi ve 12 aylıkken yürüdü birden kendi kalktı rahat olun açılarınız güzel sınıra yakın gelişip tamamlıycak 10 aylıkken basmayı bile bilmeyen çocuk 12 aylıkken yürüdü kaç aylık bebeğiniz