Iskence gıbı hıc btmıcek sanki bebegım kolık doğduğundan beri ağlamalar krızler uyumamalar çoktum artık bıgun ıyıse beş gün kötü tam duzeldı dıyorum duzelmıyor atakmıdır hastamıdır artık ayırt edemiyorum dün aşıları vardı bugün sabahtan fışkırtarak kusmalar dısmıdır atakmıdır aşının yan etkılerımıdr bıllemıyorım orayı burayı arayıp akıl alıyorum daha çok kafam karsıyır bıttım tukendım artık