beyzacmvrc 4 ay 21 günlük oldu oğlum. Biz de çok zor şekilde geçiriyoruz maalesef😔 sürekli katıla katıla ağlamalar, yatmak istememe, mamayı tam içmeme, en ufak can sıkıntısında sanki eli ayağı bir yere sıkışmış gibi ciyaklayarak ağlaması, uykuya direnç, uyusa bile yarım saate uyanma…. Çok zor çok. Ne zaman biter acaba çok merak ediyorum, sinir sistemim bitik halde çünkü😵💫