sema_068 Berilsmom01 yanlış yazmışım lansor kullanmanızı mı önerdi? Bizimde mide gazımız çok fazla maalesef
Berilsmom01 sema_068 sizin bebeğiniz küçük galiba o yüzden demiştir çünkü bebeğin kendisi içiyor lansoru