Benim son gittiğim doktor alerji damlası kullanırız, diyete gerek yok dedi. Zaditen alerji damlası yazdı ama bu pek benim aklıma yatmadı, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Alerji ilacıyla hafifleyecek olsa herkes kullanır geçer niye diyet yapsın ki dimi? Bebeğim 2 aylık, 3 aylık olunca azalır sonra geçer dedi. Sadece mukuslu kaka ve aşırı gaz sorunumuz var bizim de