Bebeğim 37 günlük ilk günden beri veriyorum. Emmiyor sadece mama ile besleniyor + kabızlık sorunu olduğu için metsil , zeytinyağı , tiryak ve lactocol veriyorum ister istemez susuyor. Zaten suyu beslenmesi gerilemesin diye vermiyorlar ama tok karnına veriyorum ve kendisi ister oldu . Küvözden eve çıkalı 24 gün oldu +860 gr kilosu var. Doktorlar hiç bir tehlike görmüyor gelişimi çok güzel.