tubasd aynı mantıkla ilk aydan beri şu veriyorum.Mama da su ile yapılıyor saçma yani şu vermeyin diye tutturaması, bardak bardak verilmiyor sonuçta 2-3 kaşık.Bana da üniversitede doç.dr. sarılırken şu ver dedi 3 haftalikken.Yani post sahibi arkadaşım bu konuda görüş ayrılıkları mevcut sana kalmış