ArasMom91
Kızım 20 kasımda 1,5 yaşında olacak
Sağlık ocağından aradılar 18 aylık aşışarı için üç tane ayrı yapılacakmış bir karma biri damla şeklinde diğerini hatırlayamadım
özel doktorada her ay götüryorum
Yürümeye başladıktan sonra asla bacaktan aşı yaptırma bende yapmıorm dedi