Biprensannesig 12ayda 10 kere antibiotik kullanımı sonucu. Bunlarda hepsinde tıkanarak hastaneye gidiliyordu ve kortizon iğne uygulanıyordu. Kızım bir yaşından sonra başlamış oldu. Normalde iki yaş altına verilmiyor ama atakların şiddeti bunun gerektirdi.
Oğluma da iki yaşa doğru verilmişti. Oğlum bu kadar şiddetli değildi ama yakalandığı her nezle onu da astıma çevirdiği için denemek istedi doktorumuz. Toz ilaç yan etki yaptığı için kullanamadı. İnhaler koruyucu ile devam ettik oğluma da. İki sezon kullandı o da, memnun kaldık çok şükür, tıkanmalat azaldı. Bu sezon henüz hiç tıkanmadı ikisi demaşallah diyeyim.