Daghan20 İlaçları aksatmadan saati saatine özenle devam ettirin lütfen. Hastalık, tedavi başladıktan sonra 5.güne kadar artarak devam eder. Pik noktasına ulaşınca artık düzelme ve azalma evresine geçer. 14 günü tedaviyi aksatmadan tamamlandığınızda bebeğiniz artık çok daha iyi durumda olacaktır. Bronşit korkulacak bir hastalı k değildir. Hava olarak kullanılan ilaçları son dereve güvenilir, yan etkisi en az derecede olan ilaçlardandır. Bu süreçte eğer emziriyorsanız aşerjik gıdalar tüketmemeye, protein ağırlıklı beslenmeye dikkat edebilirsiniz. Bebeğinizin kokudan, parfumden, sigaradan, uzak tutabilirsiniz. Evi sık sık havalandırmaya ve bebeği terletmemeye özen gösterebilirsiniz.
Bundan sonraki süreçte de, alerji açısından takipli olması yararınıza olur.
Çok geçmiş olsun, endişelenmeyin iyileşecek. Bol bol serum fizyolojik ile nazal yıkama yapmak ve aspiratör ile çekmemek ile kısa sürede atlatacaksınız.