Alyakbr çokta iyi yapıyorsunuz el kadar bebek neden öpülür ki ?Ne bilim bir hastalığın mı var ?Teniz misin değil misin?Bir tanıdığım anlatmıştı bebeği öpüldüpü için 1,5 ay yoğun bakımda kalmış hemde 3 aylıkken yazık günah değil mi o bebeğe o anneye ?Bilemiyoruz ve bilmediğimiz için de dikkatli olmamız gerekiyor ve bu sorumluluk bizde izin vermemeliyiz öpsün ne var diyenler mikrop en çok öpmeden bulaşıyor bebeklerimize anlayın arrık hiç olmazda aşıları bitene kadar çevremizi uyarmalıyız kırılan kırılsın kızan kızsın bu riski göze almam