merhabâ ANNELER.
bugün 2 ay 1 günlük kızım eylül sezeryan oldum ilk göz ağrım
özel hastane de doğum yaptım eylüle meme verdim fakat almadı ağladı hemşire çağırdık onlarda direk biberonla mama verdiler
sutum vardı fakat emzirmeme çok yardımcı olmadılar taburcu olduktan sonra el pompası aldım once biraz geldi süt sonra göğüslerin sertleşti 75 beden kullananan ben 90 beden oldu😂 sonra sıcak suyun altında sagip biberonla verdim aptamil ve süt veriyorum.lansinoh un cift elektrikli pompasini aldım 2 .aydayiz fakat artık sutum gelmiyor 10 ml ancak ne yapcam bilmiyorum elimle siktigimda akıyor fakat makine artık sağmiyor
kizima meme vermeye çalışıyorum fakat almıyor sadece biberon kullanıyor emzigide kabul etmiyor
tüm emzik türlerini aldım ama yinede emzik kullanmıyor
meme mi nasıl verebilirim nasıl alıştıririm bilgisi olan lutfen yardımcı olabilir mi?
okuduğunuz için teşekkürler.