Daisyy banada yardimci olur musunz, benim bebegim 3+9gunluk 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz, ayikken vermek imkansiz, uykudan yeni kalktigi an veriyorim o sekil alir,gecede problemimiz yok,kizim meme bagimlisiydi bianda boyle olduk, sadece emziriyorum emzigi ilk gunden beri aliyo, uykuya gecis esnasinda veriyorum dalinca kendi atiyo agzindan,birdr disaru ciktigimzda veriyorum o sekil sakinlesir, nasil bir yol izlemeliyim ataktandir umarim gecer mi bu gunler