Emuleys her alanda tam boykot yapabiliyor muyuz, kendim adıma hayır, ama en azındna bişeyler için çaba gösterdiğimi düşünüyorum, olumsuz yorumlara da takılmıyorum, elbette ki olumlu yazmalar olduğu gibi olumsuz konuşanlar da olacak benim niyetim belli, benim için de önemli olan bu