sahrabalam2 Devlet kurumlarında yaygın olan f klavyedir. Eksiden ben de q klavyeye aşinaydım ama memur olduktan sonra her zaman q klavye bulamamaya başladım ve f le yazmaya başladım. İlk zamanlar çok zorlandım klavyede ger bir harfin yerini tek tek arıyordum 💔🤣 Ama zamanla alıştım şimdi q ya geçsem yadırgarım