sahrabalam2 Günaydın katiplik sınavının ikisinde de q klavye ile girdim . Birini kazandım ama gitmedim . En fazla 130-150 bandını görebiliyorsun q da , f de 190-200 arası bile görmen mümkün . 2 ay düzenli çalıştıkça alışıyorsun. Hatta telefondaki klavyeni de hazırlanırken f klavyeye çevir . Kolaylık olur .