AysuOzdemir ilk-ay baby kullanıyorum, memnunum. Bir, bir buçuk saat kullanıyorum. Şu anda ağrı yapmıyor, bebeğim de ilk başta istemese de dışarı çıkıp yürümeye başlayınca hoşuna gidiyor rahat rahat uyuyor. Bebek büyüdükçe zorlaşır ama, büyük oğlum bir buçuk yaşındayken bir saat takınca baya yoruluyordum.