Babybjörn her modeli üstünde başka tanımam Stokke da çok iyi ama görüntü olarak hoşuma gitmiyor babybjörn harmony kullanıyoruz 2 haftalıktan beri Almanya’ya gittik otobüste kontrollerde uçakta hep kangurunun içindeydi çok rahattı alışverişe gidince hemen onu kullanıyoruz yada mesela tatildede çok kullandık Pamukkale’de traveterlere indik çıktı içinde saatlerce bi yeri ağrımayan dura biliyor çok içi bir kanguru. O kadar oara vermek istemezseniz o markanın diğer ucuz modelleride çok çok iyi. Zaten ilk başta en ucuz olanını alacaktım sonradan vazgeçtim o daha şık duruyor bence görsellikte çok önemli. Ama dikkat edeceğiniz tek şey m şekilde olup öpücük hizasında olması dışarıda çok insan görüyorum çocuğu bağırsak gibi göbeğinin altında sallandıra sallandıra geziyor ne bacaklar olması gerektiği gibi ne sırtı c şeklinde