beyzacmvrc ben İlk bim in bezini kulladim çünkü ilk çocuğum da memnundum bunda da ondan devam edeyim dedim ama aşırı sızdırıyor tam dolmadan değiştirmeme rağmen. Slepyy ye geçtim gerçekten güzel sızdırma yapmıyor bez tıka basa dolu da olsa performans iyi. Heh her bezde olacak birşey var Bebek fışkırtma yaparak kaka yapıyorsa sırta bulaşıyor biraz oda önüne geçilebilir bişi mi bilemem. Her bezde olacak birşey diye düşünüyorum.