DilarAykut estağfurullah ne hocası :)) kontrol edilemeyen iştah çoğunlukla insülin direnci ile alakalı oluyor bir diyetisyen veya dahiliye doktoruna gidip iştahınızın nasıl olduğunu anlatırsanız olağan şüpheliler üzerine giderek tahlil yapabilirler. Genelde şeker metabolizmasını bozunca iştah dengesizleşiyor ve bütün yeme düzeni bozuluyor.