DilarAykut sağlığını kaybetmek istiyorsan iç canım bide çoğu uzman geçici zayıflama yapıyor diyi yani çayı bırakınca yine kilo alıyor ve çaya bağımlı bir hale geliyorsunuz onun yerine gluteni azaltın ,porsiyon küçültün, gün içinde yürüyüşe çıkın spor yapın en azından sağlığınızdan olmazsiniz