Uykusuzzz canım bu anlattıkların bana o kadar çok bilindik geliyor ki inan sana samimiyetimle söylüyorum bir bakmışsın eşime seni sevmiyorum diyor sonra bana diyor ben ona azcik kızıyorum bana diyor seni sevmiyorum diyor tokat atıyor tekme atıyor salak diyor git buradan diyor çok agresif çok inat dedi dedik vallahi geçen parka gittik her şeye ağlıyor arkadaşına seviyorum ağlıyor bir şey veriyorum ağlıyor bir şey diyorum ağlıyor en sonunda bir tane ağzına yapıştırdım sabrım inanın çok zorlamıştı o gün çok üzüldüm hak ediyor herkesi sevmiyorum seni diyor eşek diyor Kocakafalı diyor bilmiyorum bu 400 sendromum artık bilmiyorum kızıyorum artık yapacak bir şey yok güzelce söylüyorum yapma söyleme parkta hangi çocuk gelirse gelsin kolundan tutuyor benimle oynayacaksın oyna dedim oynasana diye bağırıyor ağlıyor oynamaz