Kızım 3.5 yaşında tuhaf tuhaf hareketler sergilemeye başladı. Artık gerçekten korkuyorum normal hareketler değil. Hiperaktif 10 saniye yerinde durmayan bi çocuk haline geldi. Zaten hareketliydi evet ama bu kadar değil. Bazen gizlice izliyorum aşırı tuhaf davranışlar sergiliyo. Şuan mesela yatağımızda yatıyoruz uyutmak için bir elimi aldı ve fısıldayarak döne döne hareketler yapıyo. Etkinlik yaptık bugün mesela güzelce yaptı ama hemen dikkat dağınıklığo yaşıyo. İleride daha büyük sıkıntılar çıkmaması için nasıl bi önlem alabilirim. Çocuğu böyle olan varmı?