Betizz ozley merhaba benımde bebegmde var sakraş gamze dort farklı dr a gotrdm iki tanesı ultrason bile istemedi iki tanesı istedi cektrdk sorun yok dedıler cesitleri varmıs sakral gamzenın
ozley Betizz doğrudur çok bilgim yoktu benim ama sonuçlarımız normalmiş en azından kafamıza takmamıza gerek yok demekki 😊
arya73 Betizz kapalı olması önemli. Bizimki de kapalı ama İSG de dilatasyon çıktı mr sonucu da normal cikar inşallah bakalım
Betizz arya73 inşallah siz içinizi ferah tutun kendinizi de suclamayn en iyisini yapmaya calısıyoruz hep bebegımız için temız gelir mr sonucunuzda 🤲