Mr’da radyasyonyok canım tomografide aşırı derecede radyasyon vardır,röntgen de az da olsa radyasyon vardir.Eşim radyoloji teknisyeni,konuya hakimim yani😁.Bebeğimize şimdiye kadar üç defa röntgen çektirdik bir yaşında.İki defa genetik hastalık şüphesinden bir defa da hastalanmıştı.Bu tür durumlarda kâr zarara göre karar verilir.Lazım olan şeyler için çevrenin boş söylemlerine takılmayın.
@arya73