adanil ben de 2 aylıkken verdim şu an 3.5 aylık. Uykuya geçişte aşırı zorlanıyordum 2 saat kucakta gezdir. Koyunca uyanırdı tekrar al dolaştır filan çok yorulmuştum. Doğmadan emzik almıştım paketli duruyordu. Verip vermeme konusunda çok kararsızdım. Kendimle çok savaş verdim 😀 sonra bi gece cidden çok yoruldum. Çıkardım kaynar suya koydum. Steril ettim. Verdim direkt tuttu. Artık o günden beri hayatım daha kolay. Cidden büyük kolaylıkmış. Frigg marka tuttu bizimki. Başka da denemedim direkt aldı. Sonradan doktor yorumları vs okudum hatta öneriyorlar bile. Ani bebek ölümü riskini azaltıyormuş filan. Ama tabi çok geçmeden bıraktırmak lazım bakalım nasıl olacak yaşına doğru.