adanil Kızım 3 aylık. Hiç emzik biberon vermedim. Anne sütü ile besleniyor. Emzik vermeli miyim? Hiç ihtiyacımız olmadı şimdiye kadar. Herkes sonra emzik tutmaz ver diyorlar.
eez adanil çok ağlayan uyumayan memeden inmek istemeyen bir çocuk mu ? Eğer değilse gerek yok bende hiç vermedim ikisini
Aselemine27 adanil gerek duymuyorsan verme ilerde bırakması çok zor oluyor ve diş yapısı bozuluyor boştan yere verme ben kızıma verdim ama çok zor bebekti şimdi bıraktırmıyorum
adanil girlmomm sizi zorlayan bir bebek mi yoksa ileride sıkıntı çekerim diye mi alıştırmaya çalışıyorsun
girlmomm adanil gün içinde kucak istiyor ve ellerini dudaklarını emiyor onun için istiyorum oyalansın diye
sevdakursunu01 Bende alıştırmaya çalışıyorum dışarı çıktığımızda müsait yer bulana kadar ağlamaktan mahvoluyor çocuğum 3 aylık olduk tutar mı acaba
adanil sevdakursunu01 emzirme örtüsüyle emzirmeyi denedin mi?gerçi nerde yaşadığınızı durumunuzu bilmiyorum.
Birdunyabircennetannesi Eğer zorlayan bir bebek değilse gerek yok bırakması zor oluyor Ama huysuz bir bebekse verebilirsiniz çok büyük rahatlık
sevdakursunu01 Birdunyabircennetannesi ne yapsam tutmuyor tüm markaları denedim tutturma önerisi varmı acaba acaip zor bir bebek ve iş başı yapacağım yakın zamanda
sevdakursunu01 adanil emzirme örtüsü ile denedim tabi ki markete gidince veya dışarda isim olunca. Rezil oluyorum emzik tutan bebeklere bakıyorum veriyorsun susuyor
adanil sevdakursunu01 süte mi batırıp versen acaba ☺️ bu konuda hiç tecrübem yok eskiler bala batırıp veriyordu meğer 1 yaşına kadar bal yasakmış 6aya kadar su yasakmış 😝 eskiden doğduğunda su içiriyorlarmış
Birdunyabircennetannesi sevdakursunu01 Kaç aylık? Küçükse sırf emzik alsın diye reçel sürmek aşırı yanlış bir durum Çünkü daha bebeğinizin midesi çok küçük Azıcıkta olsa tatlı bir şey verilmemeli İstemiyorsa yapacak bir şey yok bacım yani🤷