hazaal2 Herkesin düşüncesine saygım var kuzum🥰 benim düşüncem çok çocuklu yani 3 tane olsalar güzel olur 🙈 Gerçekten evimiz daha çok şenlendi benim çok hoşuma gidiyo ama tabi gitmeyenlere de saygım sonsuz 🤗 Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻🤗❤️ Rabbim evlatlarımızi bizlere bağışlasın hayırlı evlatlar olsunlar inşallah 🥰