afranurum Ddmdd kimisi 6 kimisi 4 diyor. Hatta youtube da osman gönülal var çocuk doktoru 3.aydan sonra başlayın diyor
Umisko afranurum 3 ay kontrolünde destekli oturmaya baslamamızı söyledi doktor , 4. Aydayız desteksiz egzersize başlayın dedi , zaten kalkmak oturmak istiyor, kafası da düşmüyor , hareketli bir bebek . Doktorumuz bebeğin isteğine bağlı dedi .
afranurum Umisko bizimki de kendini kaldırmaya çalışıyor da ben kollarından tutup bir kaç saniye oturtup bırakıyorum. Cesaret edemiyorum bir türlü, erken olursa bir sorun olur mu acaba diye korktum🤦♀️
B1elf @BuzluLatte @afranurum önemli olan bebeğin ne istediği sırt üstü yatarken kafasını kaldırmaya çalışıyor oturmak istiyor gibi yapıyorsa vaktidir kucağınızda kısa kısa otursun ben iki kızımı da 3 aylıkken oturttum biri 5 diğeri 6 aylıkken etrafında yastık minder bile olmadan desteksiz oturuyordu şuan küçüğüm 7 aylık
mom-1 afranurum tam 4. Ayında doktor 10 dk dan fazla olmamak sartıyla tüm gün arayla destekli oturtabilirsin dedi
Cpera Dr bana 6 aydan önce oturtma dedi ama.bnm.kiz hep.kucak.istedi oyuzden mecbur kucağımda destekli.oturttum.4. ayda başladım suan 6 aylık kendi kendine bir dk oturuyor sağa sola hafifi eğiliyor. Genelde tutuyorum devriliyor çunki. Bizde böyle oldu süreç. Yatmayı hiç sevmiyor.hic sevmesi hep kucakla geçti 5. Ayımız flan
1civcivannesi afranurum ya benimki de 3 aylık kalkmaya calisiyo oturmak istiyo ama ebe oturtma daha erken dedi
afranurum 1civcivannesi youtube da osman gönülal var çocuk doktoru 3 aydan sonra kucakta başlayabilirsiniz diyor o da
Umisko afranurum böyle durumlarda bizim doktorumuz bebek hazırsa belli eder diyor . Ek gıda da aynı şekilde erken başlıyoruz . 3. Ayından beri sofraya oturuyor bizle , artık yemek istiyor uzanıyor yemeklere . Oturma durumu da iyi olduğu için 5. Ayda başlatıyor doktorumuz . Ama tummy time dışında bir egzersiz yaptırmıyorum denebilir . O yönetiyor süreci , biz sadece uyum sağlıyoruz . Bebeğiniz hazırsa endişelenmeyin . Her çocuk Farklı oluyor
Kizbebekannesii afranurum biz 4.5 aylıkken kucakta oturtmaya başladık, 5.5 aylıkken oturtup arkasına emzirme yastığını koyuyordum tabi devriliyor😂 şimdi 6 aylık olduk yine aynı oturtup emzirme yastığını koyuyorum ama yine devriliyor 😂
06noname 2 buçuk ayda kalkmaya başladı aguu diyip 45 derece doğruluyordu 🙈 3 aylığız hatta 1 günü var daha 😅 oturtuyorum 1 haftadır ben kucağımda yada emzirme yastığıyla uzun süre olmayacak şekilde oturtuyorum sıkılınca mızordıyor zaten al beni diyo bebişş 🤗