Kubra226 dedeye sadece akşamları birer saat gidip geldik dedenin evi ayrı maalesef 🙂 annem çok uğraştı dışarı çıkarmaya üstümden biraz almaya ama çok yabancıladı evi annemi asla yanımdan ayrılmadı tuvalete gidince bile 😑 çok şükür evimdeyim babayla vakit geçiriyor artık odasında filan kırsa da dökse de önemli değil 🥰 sizin anne baba evi tam tatil oluyormuş