Bebekler yeni kelimeler öğrendikçe unutuyor. Mesela kızım 13 aylık. Sürekli gel gel diyordu, sonrasında elma demeye başladı. Şimdilerde onu da unuttu, düştü diyor mesela. Yenilerini öğrendikçe eskileri unutuyor. Anne denmiyor mesela artık. Anane diyor. Bana seslenmiyor. Anneme sesleniyor yanımızdauken. Yani gelişim sürecinin bir parçası, mümkün olduğunda geni. Kelime öğrenmesi daha iyi. Zaten dil gelişimi böyle bişey. Biz bile unutuyoruz, kafanıza takmayın hiç. İyiye gidiyor 🥰