35+4 doğum yaptım 2350den 2 kiloya düştü sonra bir aylık olunca yeni doğan bebek gibi oldu 3 küsür bana dediler ki küçük bebek kendini toparlıyor hiç üzme gerçekten de öyle oldu şu an 10 aylık bebeğim 9 kilo yaşıtları ile ayni kilo iki saatte bir emzir ya da mama ver aç kalmasın kızım sarılık olmuştu
Hiç kendini üzme annesi bebekler toparlıyor🥰