momofdefne Yani şöyle gördüğüm kadarıyla söylüyorum; beslemek için ağzına hortum takmışlar evet onu emiyor sürekli zaten kuvezde de olsa aranıyor yavrum :( Sonra bende onu sordum doktoruma hani emzirebilir mıyım geldiğim gibi dedim, o an için kabul etmediler onlar bile verdikleri mamanın, sütün dozunu yeni yeni arttırıyorlarmış belirli bir süreden sonra zaten biz sizi çağıracağız dediler. İnsallah emzirmeye vaktim olur.🙏🏻 Nefes konusunda da, doğar doğmaz solunum cihazına takmışlar ama sonrasında hemen çıkarmışlar, solunumun da, sağlığın da cok sukur ki bir sorun yok sadece kılo alması icin ugrasıyorlar oda daha 3 günlük bebek