incinmissindedii benim oğlumda da idrar yolu enfeksiyonu var 7 aylık doğduğundan beri 3. Ye geçiriyor ve 1 aydır geçmedi ilaç da vermiyorlar sürekli tahlil istiyorlar en sonunda sünnet ettirin dedi doktor pipisinin ucunda birken idarar enfeksiyon yapar dedi ve bu ayın 16 sında sünnet ettireceğiz inşallah geçer ben bütün hamileliğim boyunca idarar yolu enfeksiyonu geçirdim ve bi yağ kullandım anında kesti ne zaman belirtileri fark etsem kullanırım doktorla konuşacağım sünnetten sonra yine geçmezse oğluma da kullanacağım bebeğiniz erkekse belki o yüzden olabilir