Bebeğimin kakasında ve idrarında enfeksiyon çıktı doktor ilaç yazdı ama 2 haftadır geçmedi. Yıkarken içme suyu yutmuş olabilir dedi doktor ama bilemedim neyden ve neden geçmiyo 2 haftadır 🥺 böyle uzun mu sürüyor geçmesi. Birde ufak Bi kan vardı kakasın da röntgen falan çektiler hiç bişey yok şükür. Doktor da şaşırdı bakınca huzursuz da değil bebek dedi. Çocuk cerrahisine de bir gösterin dedi