Bende sizin gibiydim yarım kundağa alıştırdım doğduğundan beri. Diğer türlü moro reflekslerinden dolayı sık sık uyanıp bizi de uyutmuyordu felaket oluyorduk. En azından bir süre uyuması kundak içinde iyi oluyordu. Tabi ilerleyen zamanlarda sıkılıyorlar ama her çareyi değerlendiriyor insanoğlu. Ama bir arkadaşım da söylüyordu onun bebeği sevmiyormuş hiç. Sevmeyen bebeklerde var.